onsdag 28. september 2011

Norsk: Få meg på, for FAEN!

Da jeg så filmen, tenkte jeg først å fremst at skuespillerne ofte var dårlige til å kommunisere med oss som var seere. Jeg syntes at skuespillerne ofte var fæle å høre på, spesielt Arthur som snakket meget monotont! Han snakket ikke bare monotont, men jeg følte også at han var dårlig til å formidle det han skulle si. Man ble liksom ikke helt overbevist. F.eks etter at Arthur var borti Pikk-Alma med pikken, var det litt vanskelig å forstå at han var lei seg da han sa: "Takk ska du ha Alma!" Det låt både monotont og ikke overbevisende. Ellers synes jeg Pikk-Alma og venninnen hennes kommuniserte godt til oss da de viste sin frustrasjon mot hjemstedet deres ved å kaste pærer utover på fortauet. De var helt klart sinte og frustrerte, så det var ganske overbevisende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar